Ford C-MAX dhe Grand C-MAX

Ford Ford C-MAX

Powerful and fuel-economical

15 900 Euro

Plus Taxes & Licensing

Grand C-MAX

Powerful and fuel-economical

17 490 Euro

Plus Taxes & Licensing
  • (l/100 km) 5.1

  • kW (PS) 125

  • (gr/km) 154

  • nr. 7

  • (km/h) 188

  • 0-100 km/h (s) 11.2

FINANCING CALCULATOR

Cost of Vehicle (Euro):
Down Payment (Euro):
Annual Interest Rate (%):
Term of Loan in Years:
Frequency of Payments:
Calculate My Payment
NUMBER OF PAYMENTS: 60
PAYMENT AMOUNT: Euro 89.11
Ford C-MAX dhe Grand C-MAX, duke filluar nga 15,900€
Shkathtesia me stil e C-MAX
Karaktristike e layout-it per modelin C-MAX jane palosja e sediljeve 40/20/40ne rrjeshtin e dyte duke krijuar luksin
e layout-it 2+2, ose palosja e plote per nje hapesire te gjithen te sheshte. çdo gje eshte pershtatur per te pembushur nevojat e nje familje te madhe.
Fleksibiliteti i Grand C-MAX
Hapesira e brendshme gjeniale prej 7-vendesh e modelit Grand C-MAX ju ofron mundesine e nje rrjeshti te trete sediljesh.
Teknologjia e motorreve te naftes Ford Duratorq
Teknologjia e avancuar qe eshte aplikuar ne keta motorre kombinon performancen me efikasitetin e konsumit te ulet te karburantit dhe emetimeve te uleta te CO2. Motorri Duratorq 1.6TDCi 95KF tashme perfton me shume fuqi me nje konsum minimal prej 5.4 liter/100 km (urban) dhe me emetime prej vetem 119 g/km ose nivelin A* ne sistemin VRT(Vehicle Registration Tax - Taksa e rregjistrimit te mjeteve), ne modelin me kambio manuale.

Ne dispozicion qe prej Korrikut 2011 sistemi Auto Start-Stop redukton maksimalisht emetimet e CO2. Kur automjeti juaj qendron pa levizur, motorri ne menyre automatike fiket per te kursyer karburant. Ne momentin qe ju doni te levizni ai menjehere ndizet. Mundesohet ne motorrin 1.6TDCi 95KF, duke reduktuar emetimet nga 119g/km ne 114g/km ndersa ne modelin Grand C-MAX nga 129g/km ne 124g/km.

*nivelet e emetimit te gazrave vleresohen nga A ne D si norme ne perputhje me legjislacionin e Komunitetit Evropian mbi emetimin e gazrave(EC Directive 93/116/EC). 
Dyert e rreshqitshme anesore
Dyert e rreshqitshme anesore tek modeli Grand C-MAX mundesohen per here te pare tek Ford. Te integruara me mjehteri ato kompletojne pamjen e Grand C-MAX duke qene ideale per te hyre sa me me lehtei ne pjesen e mbrapme duke shmangur goditjet neper vendet e ngushta te parkimit.
Active Park Assist
Ju ndihmon te parkoni ne hapesira 1.2 here me te medha se gjatesia e automjetit tuaj. Pasi konfirmon hapesiren per parkim, sistemi operon ne menyre automatike, nderkohe qe ju komandoni pedalet. Nje sistem tjeter audio se bashku direktivat e shkruajtura ju vijne ne ndihme per menyren se si te kryeni kete manover.(opsion)
Funksioni i deres se bagazhit
Ju mund te hapni bagazhin vetem nepermjet nje butoni ne panelin e instrumentave ose nga butoni ne çelesin e makines - e shkelqyer kur i keni duart e zena. Dizenjimi inteligjent ju lejon te programoni kendin e hapjes ne menyre qe te shmangni pengesat, siç mund te jete tavani i garazhdit tuaj. Per t'u mbrojtur, dy sensore detektojne çdo pengese duke ndaluar ne menyre automatike mbylljen ose hapjen. (Opsion si pjese e paketes Familjare 2)
Ndihma e nisjes ne malore
Standart vetem ne nivelin Titanium, kjo risi ju mundeson ecjen mbrapsh kur niseni nga vendi ne nje rruge te pjerret. Pasi hiqni kemben nga frena kur jeni te ndaluar, sitemi i mban per dy minuta automjetin te ndaluar duke ju dhene kohe te shtypni pedalin e gazit pa ecur mbrapa, ne menyre qe te keni nje nisje te sigurt.
Kujtesa e vendosjes se rripave te sigurimit. 
Ne menyre qe drejtuesit e mjeteve te jene sa me te qete, ne menyre vizuale dhe audio ne menyre te veçante, sistemi te tregon per çdo rrip sigurimi te vene apo jo te vene. (vetem ne versionin Grand C-MAX)
Kamera ne pjesen e mbrapme
Zgjidhni marshin per te ecur mbrapa dhe pamja e pasme do te shfaqet automatikisht ne ekranin e panelit te instrumenatave. Ju mund te shihni lehtesisht se sa afer jeni me objektet qe ndodhen pas jush, gjithashtu grafika e mbivendosur ne pamje ju shfaq drejtimin e parkimit. (Opsion, si pjese e Paketes Sony Nav, ne nivelin Titanium)
 
Teknologjia e naftes Ford Duratorq
Inxhinieria e avancuar kombinon performancen me efikasitetin ne konsum dhe emetime te uleta CO2. Motorri Duratorq 1.6TDCi me 95KF tanime sjell me shume fuqi duke konsumuar pak, vetem
5.4litra/100 km (urban) me emetime prej vetem 119 g/km* ose klasifikimi A ne VRT(Vehicle Registration Tax - Taksa e rregjistrimit te mjeteve), ne modelin C-MAX me kambio manuale.
Ne dispozicion prej Korrikut 2011 sistemi Auto Start-Stop redukton akoma me shume emetimet e gazit CO2 ne natyre. Kur ju ndaloni, motorri fiket automatikisht ne menyre qe te kurseje karburant. Kur deshironi te niseni ai ndizet ne menyre te menjehershme. Disponohet ne motorret 1.6TDCi 95KF, duke ulur emetimet nga 119g/km ne 114g/km dhe tek Grand C-MAX nga 129g/km ne 124g/km.
Transmisioni Ford PowerShift
Tipet e rinj te motorreve, PowerShift me gjashte-shpejtesi, dopio freksion me kambio automatike e bejne udhetimin tuaj me te qete, me argetues duke kursyer me shume se 10% karburant.
Butoni i ndezjes Ford Power
Tashme koha kur per te ndezur makinen duhet te fusnit çelesin ne kroskot ka kaluar. Thjesht shtypni butonin nderkohe qe mbani te shkelur pedalin e freksionit(ose frenave tek kambio automatike) dhe makina eshte gati per ecje. (Standart ne Titanium)
Siguria per femijet
Karakteristika me e fundit ne modelin Grand C-MAX eshte siguria e dyerve te rreshqitshme anesore. Vetem me anen e nje butoni qe ndodhet ne deren e drejtuesit te mjetit, ju mund te siguroni dyert anesore rreshqitese ne menyre qe ato te mos hapen nga brenda. (Power Child Locks opsion ne C-MAX AMBIENTE).
Kujtesa per vendosjen e rripave te sigurimit
Modeli Grand C-MAX sjell sistemin e kujteses se vendosjes se rripit te sigurimit. Ky sistem kujton drejtuesin e mjetit si me figure ashtu edhe me ze ne rast se mosvendosje te rripave te sigurimit perpara nisjes dhe gjate saj.
Limitatori i shpejtesise
Disponohet si pjese e cruise control, ky sistem ju lejon te vendosni shpejtesine maksimale ndermjet 30-180km/h. Sistemi i menaxhimit te motorrit siguron qe ju te mbani limitin e shpejtesise, duke ju ndihmuar te perqendroheni tek rruga dhe jo tek kilometrazhi.(Opsion ne ACTIV, Standart ne Titanium)
Blind Spot, Sistemi Informues i pikave te "vdekura" ne pasqyre 
Kjo ndihme e teknologjise se larte ju ndihmon te keni nje udhetim sa me qete, sidomod ne autostrade. Ne rast se nje automjet hyn ne piken e vdekur te pasqyres, sistemi ju lajmeron nepermjet nje drite ne secilen nga pasqyrat(shofer+ pasagjer). (Opsion) 
Sistemi audio SONY ICP

Me ngjyre te zeze Piano Black, Sistemi audio SONY perbehet nga tete bokse dhe nje amplifikator prej 265-watt per t'ju dhene nje eksperience audio te detajuar te tingujve dhe kur zeri eshte ne minimum. Mundeson lidhje per USB, pajisje MP3 dhe iPod®. (Opsion, si pjese e Paketes Sony NAV).

Dizenjo e brendshme
Skalitja e paneli te kontrollit dhe atij te instrumentave i jep si drejtuesit te automjetit, ashtu edhe pasagjerit, perveç detajeve, ngjyrat e veshjeve te brendshme, timonin dhe leven e marshit me lekure, duke i dhene nje ndjesi te çmuar hapesires se kabines. Harmonia e dizenjmit me stil bashkon prakticitetin me artin e sistemeve te navigimit dhe te audio-s. 
Paneli ne pjesen e siperme
Ekziston nje mbajtese syzesh mbi pasqyren e brendshme. Modeli Grand C-MAX eshte i pajisur me nje mbajtese per sendet e perditshme, siç mund te jene hartat. 
Teknologjia Ford Auto Start-Stop
Fik automatikisht motorrin kur automjeti ndalon dhe e rindez ate kur doni te niseni dhe si rezultat do te keni nje permiresim te konsumit te karburantit si dhe emetime me te uleta CO2.
Teknologjia per ndihmesen e drejtuesit
Nje grupim teknologjish - me e avancuar se ne çdo Automjet tjeter Multifunksional te permasave te mesme, dizenjuar per te ndihmuar ne rritjen e sigurise, duke rritur kenaqesine ne pilotim dhe komoditet. Karakteristika e veçante perfshin Cruise Control dhe Limitin e Rregullueshem te Shpejtesise te cilet jane kombinuar me zgjuarsi per tju ndihmuar te jeni sa me te qete gjate udhetimit.
Sistemet e sigurise aktive
Keto sisteme jane gjithmone ne gatishmeri, per tu aktivizuar gjate nje problemi ose keqfunksionimi te diçkaje. Pjesa me e madhe jane si standart ne te dy modelet C-MAX dhe Grand C-MAX, çka demostron angazhimin tone per standarte te larta sigurie.
 
Sistemet pasive te mbrojtjes
Se bashku me teknologjite me te fundit te sigurise te implemetuara ne C-MAX dhe Grand C-MAX, elementi kyç ne sistemet tona te sigurise eshte Sistemi Inteligjent i Mbrojtjes(Intelligent Protection System (IPS). Ky perfshin sistemet e avancuara te meposhtme te gatshme te reagojne ne nje fraksion sekondi:
  • Airbag-et e drejtuesit (60 litra) dhe pasagjerit (110 litra)
  • Rripa sigurimi te fuqishem me kufizim ngarkese.
  • Airbag anesore ne forme perde per pasagjeret perpara dhe ata ne rrjeshtin e dyte
  • Kolone timoni me palosje per nje thithje te optimizuar te energjise dhe mbrojtje te kembeve 
  • Sistemi Parandalues i Thithjes se Pedaleve ben te mundur thithjen brenda te pedaleve duke i bere njesh me tapicerine e kembeve ne menyre qe te parandaloje demtimet e kembeve ne rast perplasje.
  • Sistemi pasiv per mbrojtjen e qafes ne sediljet e para shofer+pasagjer ne rastin e nje goditje nga pas.
  • Rripat e sigurimit ne sediljet e para te kapur ne tre pika te rregullueshem ne lartesi
  • Kujtesa e vendosjes se rripave te sigurimit per shofer + pasagjer dhe sediljeve ne rrjeshtin e dyte dhe te trete (vetem ne modelin Grand C-MAX me 7 sedilje)
  • Pika montimi ISOFIX per sediljet e femijeve, vendosur ne pjesen anesore te sediljeve te rrjeshtit te dyte
  • çaktivizimi opsional i airbag-ut te pasagjerit
  • Paralajmeruesi i Frenave te Emergjences (aktivizim automatik i sinjaleve ne rast te nje frenimi te forte)
Evoluimi i motorreve te naftes TDCi Duratorq
Projektuar per te perftuar perforamance te rafinuar dhe kosto te ulet te poseduesit te mjetit, ju mund te zgjidhni gjeneraten e re te motorreve te naftes Ford TDCi Duratorq. Shifra mbreselenese te harxhimit te karburantit, emetimet e uleta te CO2 jane kombinuar me pergjegjesi per ti dhene ketij motorri nje pozicion te veçante.
Veç kesaj motorri 2.0 TDCi 115KF Duratorq eshte i disponueshem me kambio automatike dopjo freksion, duke sjelle konsum me te ulet karburanti prej me shume se 10%. 
Emetimet Euro 5
Motorret e modelit C-MAX i jane pershtatur me se miri standarteve Euro 5.




C-MAX in Frozen White

C-MAX in Race Red

C-MAX Moondust Silver

C-MAX in Lunar Sky

C-MAX in Midnight Sky

C-MAX in Panther Black

C-MAX Deep Impact Blue

C-MAX in Burnished Glow



C-MAX Trend

    The C-MAX and Grand C-MAX ACTIV makes a great impression inside and out, with its eye-catching style and added refinements.

    • Anti-Lock Braking (ABS)
    • Curtain Airbags
    • 16'' Alloys
    • Front Fog Lights
    • Bluetooth with V/C
    • Air-Conditioning
    • ISOFIX child safety seats attachments
    • Remote Radio CD
    • Leather Steering Wheel and Gear Knob
    • Rear Privacy Glass

C-MAX TITANIUM

The C-MAX and Grand C-MAX Titanium makes a great impression inside and out, with its eye-catching style and added refinements.

Titanium

  • 17'' Alloys
  • Front Fog Lights
  • Bluetooth with V/C
  • DEATC
  • Remote Radio CD
  • Leather Steering Wheel and Gear Knob
  • Cruise Control with ASLD
  • Auto Headlights
  • Ford Power Button
  • Deflation Detection System
  • Hill Launch Assist

Luksi i dizenjos se brendshme

Ne hapesiren e brendshme te modelit C-MAX, e njejta gjuhe e Dizenjimit Ford pershtatet me tiparet dalluese duke reflektuar karakterin dinamik dhe modern te pjeses se brendshme. Paneli i siperm i instrumentave shkrihet butesisht rreth karakteristikave te tjera. Finese, kontrasti i ngjyrave per te permiresuar cilesine, nivel i artizanatit zakonisht i rezervuar ne automjetet e luksit  
C-MAX 5-sedilje
Dizajni i brendshem i modelit C-MAX mund te pershtatet per te permbushur nevojat e familjes suaj deri ne pese persona. Stili i kabines, sportiv dhe i rafinuar perfiton nga ndjesia e hapesires. Plus, tre sedilje individuale te palosshme40/20/40 mund te rikonfigurohen per nje dizajn me luksoz 2+2 nepermjet sistemit rreshqites diagonal per me shume hapesire te kembeve. 
Grand C-MAX 7-sedilje
E gjithe familja mund te vleresoje karakteristika si hapesirat e shumta per vendosjen e sendeve te ndryshme, plus dyert e rreshqitshme per nje qasje sa me te lehte brenda Grand C-MAX. Pjesa brenda eshte projektuar per te plotesuar per te plotesuar çdo nevoje te nje familjeje te madhe duke e rikonfiguruar menjehere kur jeni shtate persona. 
Sistemi Ford per Palosjen totale te Sediljeve (Fold Flat System (FFS)
Hera heres, shumices prej nesh mund ti lindi nevoja per te transportuar gjera me permasa te medha apo biçikleta femijesh, ose mund te shkojne ne nje qender tregtare per nje pazar te madh. çfaredo te jeni duke transportuar C-MAX e perballon me se miri. FFS nenkupton nje palosje totale te cilesdo sedilje qe ju deshironi per t'ju dhene nje hapesire te plote ngarkese. Ne rastin e palosjes totale dule lene vetem sediljen e shofer+pasagjer ju do te keni nje bagazh prej me shume se 1,742 litrash ne modelin Grand C-MAX. Gjatesia e maksimale me sedilje te palosura ne modelin C-MAX shkon ne 1706 mm tek Ford C-MAX dhe 1771 mm ne Grand C-MAX.

Pjesa e brendshme e C-MAX dhe Grand C-MAX ndajne te njejtin dizajn ne pjesen e shoferit dhe pasagjerit. Ndryshimi qendron ne pjesen e pasme, ne saje te modelit me 5 ose 7 sedilje. Vijat e lakuara te kroskotit, materialet e nje cilesie te larte te shoqeruara nga veshjet prej pellushi pergjate gjithe games japin nje ndjesi me te madhe te luksit. Ndriçimi LED i kabines shton me shume ambient bashkohor duke dhene nje ndjesi te çmueshme. Eleganca perfekte ploteson statusin e artit ne teknologjine e brendshme, duke perfshire sistemet audio dhe ato te navigimit.

Kompjuteri i bordit
Paneli i permiresuar i komandave disponohet ne te gjithe modelet dhe ju mundeson, te keni kontroll te plote te sistemeve te automjetit vetem duke perdorur gishtat ne komandat qe ndodhen mbi timon. Kjo nenkupton kenaqesine ne udhetim duke pasur pjesen me te madhe te sistemeve ne kontroll pa qene nevoja te shkepusni duart nga timoni. Gjithashtu mundesohen lidhje per iPod®, MP3 player ose USB per te pasur kontroll te muzikes nepermjet opsionit te sistemit audio Sony.
Bluetooth me kontroll te zerit
Ju mund te zgjidhni te merrni apo beni telefonata nga telefoni juaj celular gjate udhetimit duke perdorur teknologjine e Kontrollit te Zerit. Ky sistem ju lejon qe nepermjet Bluetooth te kontrolloni celularin, po aq lehte sa kontrolloni kasetofonin, navigatorin apo kondicionerin. (Standart)
Limitatori i Shpejtesise
Ky sistem i ri i integruar se bashku me "cruise control" eshte ndertuar per tju mbajtur brenda kufirit te shpejtesise. Komandat mbi timon ju mundesojne rregullimin e shpejtesise ndermjet 30 deri 180 km/h. Ne qofte se shpejtesia juaj ndryshon nje sistem ne motorr nderhyn ne menyre automatike per te rivendosur limitin e vene me pare. (Standart ne Titanium).
Kontrolli i ajrit te kondicionuar automatik me dy zona (Dual Electronic Automatic Temperature Control DEATC)
çfare do te beni ne qofte se ju keni ftohte kurse pasagjeri ska? Atehere mjafton te caktoni nje ndryshim prej me shume se 4°C ndermjet jush. (Standart ne Titanium. Opsion ne ACTIV si pjese e paketes Cool Pack)
Lidhja MP3 dhe USB
Nje dalje AUX eshte standart, keshtu qe ju mund te lidhni pajisjen tuaj MP3. Gjithashtu mund te lidhni dhe nje pajisje USB. Per te kontrolluar muziken mjafton te perdorni kontrollet audio, ose komandat vokale nepermjet Bluetooth® me teknlogjine Voice Control. (Standart)
Hapesira per vendosjen e sendeve
Te dizenjuara me kujdes hapesirat e vendosjes se sendeve jane pozicionuar ne xhepat e dyerve, kroskotit te bollshem, pjese te tjera shtese dhe mbajtese gotash ne panelin qendror. Plus, duke palosur gjithe sediljet ne Grand C-MAX do te keni nje gjatesi prej 1,771mm per bagazhe, ndersa ne C-MAX nje gjatesi prej 1,706mm. Dhe sikur te palosni vetem nje te treten e sediljeve tek Grand C-MAX perftohet nje gjatesi prej 1,077mm.
Kapaciteti dhe fleksibiliteti
Gjenialiteti i pjeses se brendshme me 7 sedilje ne Grand C-MAX e veçon si nje model multi-funksional. Hapesira brenda mund konfigurohet lehtesisht ne nje model 2+2+2. Duke perdorur vetem nje dore mund te palosni lehtesisht sediljen e mesit ne rrjeshtin e dyte.
C-MAX mund te akomodoje brenda tij nje familje prej pese personash duke ruajtur dizenjimin e tre sediljeve te palosshme individuale40/20/40 per me shume luks duke e kthyer ne 2+2.
Hapesira e shkurter mbi pasqyre
E pozicionuar me mjeshtri pas pasqyres se brendshme ndodhet nje hapesire A5 per mbajtjen e syzeve dhe nje pasqyre e vogel per mbikqyrjen e femijeve. (Standart ne Titanium)
Sistemi per mbajtjen e kafsheve
Sistemi i forte ne te gjithe lartesine mban kafshet ose sende te ndryshme te sigurta ne bagazh. Rrjeta mund te vendoset pas sediljeve te para kur sediljet e rrjeshtit te dyte jane te palosura. Siç mund te mendoni, sistemi eshte brenda normave te kerkuara te Komunitetit Evropian.
(Mundesohet si opsion ose aksesor)
 
Butoni i ndezjes Ford Power
Sensoret e sigurise ne menyre automatike bejne gati per ndezje motorrin sapo detektojne kodin unik te çelesit. Mjafton te shkelni pedalin e freksionit ne versionin me kambio manuale ose ate te frenave ne kambion automatike, dhe me pas shtypni butonin Ford Power per te ndezur makinen.(Standart ne Titanium)
Kontrolli i Ajrit te Kondicionuar Automatik me Dy zona (Dual Electronic Automatic Temperature Control DEATC)
çfare do te beni ne qofte se ju keni ftohte kurse pasagjeri ska? Atehere mjafton te caktoni nje ndryshim prej me shume se 4°C ndermjet jush. (Standart ne Titanium. Opsion ne ACTIV si pjese e paketes Cool Pack)
 
Xhami i perparme me ngrohje
Per tu nisur te sigurt ne nje mengjes te ftohte dhe me ngrice eshte thjeshtezuar edhe kur xhami i perparme eshte mbuluar me akull. Fale teknologjise se Pastrimit te Shpejte, nuk ju duhet te krruani xhamin per te hequr akullin. Mjafton te shtypni nje buton per te aktivizuar elementet e fshehur ne xham te cilet bejne te mundur shkrirjen e akullit. Pastrimi i Shpejte (Quickclear) ju vjen ne ndihme dhe gjate udhetimit kur xhami i perparme mbulohet nga avujt. (Standart)
 
 
Pasqyra e brendshme me veterresim
Pilotimi naten eshte me i lehte ne qofte se automjetet mbrapa jush, nuk ju verbojne ne menyre konstante me dritat e gjata. Risia e pasqyres se brendshme me veterresim zbulon automatikisht intesitetin e dritave te gjata dhe kalon automatikisht ne veterresim.
Refleksi i drites ne xhamin e perparme
Dizenjuar per te bllokuar nxehtesine e rrezeve te diellit me shume sesa xhami normal. Kjo do te thote se do keni nje ambient te brendshem me te fresket ne ditet e nxehta, çka sjell me shume komoditet per ju dhe familjen tuaj.
Pasqyrat e dyerve me ngrohje
Pasqyrat e jashtme elektrike me ngrohje do te pastrohen menjehere nga akulli, bora duke sjelle pamje te qarte. (Standart ne Titanium)
Anti alergjia TÜV(Technischer Überwachungs-Verein)
Ne rast se ju apo nje pjesetar i familjes suaj vuan nga alergjite duhet te dini se filtri i polenit dhe materialet e perdorura ne pjesen e brendshme te C-MAX jane liçensuar nga sipas kritereve te vendosura nga organizata TÜV Produkt dhe Umwelt GmbH, organizata gjermane ne mbrojtje te konsumatorit per materialet e perdorura ne hapesirat e brendshme te çdo automjeti. Gjithashtu filtri i polenit mbron pasagjeret nga grimcat e pluhurit qe mund te hyjne nga jashte.



Dizenjo e jashtme

Energji gjate levizjes
Menyra se si Dizenjo kinetike Ford ka modeluar dhe rafinuar pjesen e jashtme dallohet qarte sapo ju ti hidhni syte modelit C-MAX dhe Grand C-MAX. Tashme dinamike ne stil, rrjedhshmeria e linjave krijon nje profil sportiv.  
Detajet e kromuara
Detajet e mrekullueshme te kromuara nxjerrin ne pah linjat dinamike, cilesine dhe dizenjon e harmonishme te Ford C-MAX dhe Grand C-MAX. Ne dispozicion ne nivelin Titanium, grila e kromuar, rrathet e kromuar rreth fenereve te mjegulles apo rreth dyerve, jane evolimi i Dizenjos kinetike Ford.
 
Stili i pamjes ballore
Grila e madhe e poshtme se bashku me ate te siperme, te dyja te kromuara ne Titanium, jane firmetaret e elementeve te dizenjos ne familjen Ford. Feneret e perparme te medhenj qe rrjedhin permbi kofano e gdhendur, se bashku me dritat e mjegulles standart i shtojne sportivitetin ketij modeli. Kulmet e hyreseve te ajrit ne parakolp jane gjithashtu te kromuara.
Stili i C-MAX
Nje pamje dinamike per modelin me 5 sedilje nderkohe qe dimensionet e jashtme jane te njejta me modelin e meparshem. Ne te njejten kohe ka ruajtur hapesiren e brendshme, komoditetin dhe prakticitetin me pamjen e mprehte dhe dinamike te Dizenjimit Ford.
Me sportiv, me aerodinamik si nje model Coupe, linjat e tavanit ndihmojne gjithashtu aerodinamiken, duke kontribuar ne uljen e konsumit te karburantit. 
Stili i Grand C-MAX
Te integruara me kujdes ne shpatullat e Grand C-MAX, dyert e rreshqitshme anesore sigurojne nje hyrje te lehte ne sediljet e pasme. Harqet siper gomave i japin nje pamje muskuloze, nderkohe qe dizenjo e pjeses se pasme reflekton hapesiren e bollshme te tij.

disqe alumini 16" 5-shkalle 'Y-design'  [D2XD1]

 

disqe alumini 17" 5x2-shkalle
(Standard ne Titanium)

 

disqe alumini 18" 7-shkalle  [D2UD4]

(Opsion ne Titanium)

Reflektimi i xhamit te perparme

Dizenjuar per te bllokuar nxehtesine e rrezeve te diellit me shume sesa xhami normal. Kjo do te thote se do keni nje ambient te brendshem me te fresket ne ditet e nxehta, çka sjell me shume komoditet per ju dhe familjen tuaj.

 
Dritat e mjegulles
Dritat e fuqishme te mjegulles depertojne erresiren nderkohe qe japin nje pamje terheqese te pjeses se perparme. Plus kesaj ato jane te rrethuara me shirita te kromuar ne niveli



Aksesoret
Zgjidhni ne gamen e gjere dhe bashkekohore te aksesoreve te jashtem dhe adaptoini Ford C-MAX stilin tuaj individual


Zbuloni aksesoret online 

1.6 Duratorq TDCi 115KF 
CO2 Emetimet: 139g/km
Konsumi (i kombinuar): 5.2L/100km
 

 
 
2.0 Duratorq TDCi 140KF 
CO2 Emetimet: 143g/km
Konsumi  (kombinuar): 5.4L/100km

2.0 Duratorq TDCi 140KF (Powershift)
CO2 Emetimet: 159g/km
Konsumi  (kombinuar): 6.0L/100km

2.0 Duratorq TDCi 160KF  
CO2 Emetimet: 143g/km
Konsumi  (kombinuar): 5.4L/100km
2.0 Duratorq TDCi 160KF (Powershift)
CO2 Emetimet: 159g/km
Konsumi  (kombinuar): 6.0L/100km

2.0 ECOboost SCTi 203PS (Powershift)
CO2 Emetimet: 189g/km
Konsumi  (i kombinuar): 8.1L/100km

nxhinieria e avancuar

Gama C-MAX prezanton teknologjine e avancuar e cila permireson performancen, qendrueshmerine dhe ndihmon ne uljen e kostove.
 
Ju mund te zgjidhni midis versioneve te permiresuara te motorreve te naftes Duratorq TDCi. Si shtese motorret me emetime te uleta te CO2 jane te disponueshem me transmisione te avancuara, perfshire ketu nje motorr te ri Durashift manual me 6- shpejtesi, perdorur per here te pare ne C-MAX dhe motorrin Powershift  6-shpejtesi automatik dopio-freksion.
Motorret e permiresuar te naftes Duratorq TDCi

Motorri 1.6 dhe 2.0 Duratorq TDCi qe mundeson modeli C-MAX jane permiresuar krejtesisht per te pasur nje performance te perkryer, konsum te ulet. Pilotimi, ne menyre te konsiderueshme eshte permiresuar duke perftuar fuqi te madhe dhe ne shpejtesi te uleta.

Motorri i ri 1.6 Duratorq TDCi disponohet me 95KF. Ai mund te perftoje nje super performance kur ju nevojitet nje rritje e menjehershme e shpejtesise. Konsumi i tij eshte jashtezakonisht i ulet, 5.4l/100km ne qytet me emetim CO2 119g/km (C-MAX) dhe 5.8l/100km dhe emetim 129g/km ne Grand C-MAX 
Ne qofte se doni te ulni akoma me shume emetimin e CO2 sistemi Auto Start-Stop eshte perfekt per ju. Kur automjeti juaj eshte i ndaluar, motorri fiket ne menyre automatike per te ulur konsumin. Kur ju doni te niseni, motorri ndizet menjehere. Mundesohet ne motorret 1.6TDCi.

 Motorri i ri i benzines ECOBOOST
Motorri i ri i benzines 1.6-liter Ecoboost mundesohet ne dy variante te fuqise, 150 dhe 180KF. Motorri me i fuqishem me 180KF ka nje konsum brenda qytetit prej 9.2 litra/100km(Grand C-MAX) dhe
8.8 litra/100km(C-MAX) me nje emetim te gazit CO2 prej 154 g/km (Grand C-MAX) dhe 149 g/km (C-MAX). Me mire akoma, motorret Ecoboost perftojne me shume fuqi me nje konsum te ulet dhe emetim te CO2 18% me pak se motorri i benzines 2.0 Duratec. Seshte nevoja te thuhet se te gjithe motorret jane konform kerkeses boterore per emetimet e gazrave.
Transmisioni manual me 6-shpejtesi Ford Durashift
Modeli C-MAX dhe Grand C-MAX me motorr Duratorq TDCi 1.6 transmisioni manual disponohet me gjashte-shpejtesi. 
Tipi i ri i kambios Durashift zevendeson kambion aktuale me 5-shpejtesi me nje dizenjim krejtesisht te veçante dhe kompakt per fuqine e tij. Kambio e re eshte 30% me e lehte se kambio tjeter me gjashte marshe, nderkohe qe eshte me permase dhe pese te njejte me ate aktuale me pese-shpejtesi tek makinat e vogla, panvaresisht se raportin e fuqise rrotulluese e ka 50% me te madh. 
 
Per te ulur akoma me shume konsumin, dizenjimi i ri minimizon humbjet e efiçences, siç mund te jete fluksi i vajit ne kambio. Gjithashtu ky ridizenjim sjell me te miren ne cilesine e nderrimit te marsheve me nje preçizion maksimal dhe ekonomi te plote.
Transmisioni Automatik Ford PowerShift dopio-freksion
Ju mund te specifikoni efiçencen e larte e kambios automatike Powershift me gjashte shpejtesi dopio freksion e cila disponohet ne versionet e motorreve Duratorq TDCi 2.0litra.
 
Teknologjia e avancuar e Transmisionit Powershift dopio freksion, kombinon efiçencen e plote, nderrimin e optimizuar re marsheve dhe kenaqesine e pilotimit te kambios manuale me lehtesine e asaj automatike. Me 115KF, motorri 2.0 TDCi me kambion Ford Powershift ka nje konsum brenda qytetit prej 7.1l/100km dhe nje emetim te gazit CO2 149g/km.
 
*shenim: te gjitha karakterisitikat e emetimit te CO2 jane konform ligjeve te vendosura nga Komuniteti Evropian dhe te aprovuara pas testeve te bera prej tij (EC Directive 93/116/EC). Te gjithe te dhenat e konsumit jane ne baze te Direktivave per Konsumin te Komunitetit Evropian EU 80/1268/EEC dhe ndryshojne ne varesi te rajoneve te ndryshme ne bote.
 
Active Park Assist
Ju ndihmon te parkoni ne hapesira 1.2 here me te medha se gjatesia e automjetit tuaj. Pasi konfirmon hapesiren per parkim, sistemi operon ne menyre automatike, nderkohe qe ju komandoni pedalet. Nje sistem tjeter audio se bashku direktivat e shkruajtura ju vijne ne ndihme per menyren se si te kryeni kete manover.(opsion)
Blind Spot, Sistemi Informues i pikave te "vdekura" ne pasqyre 

Kjo ndihme e teknologjise se larte ju ndihmon te keni nje udhetim sa me qete, sidomod ne autostrade. Ne rast se nje automjet hyn ne piken e vdekur te pasqyres, sistemi ju lajmeron nepermjet nje drite ne secilen nga pasqyrat(shofer+ pasagjer). (Opsion) 

Kontrolli i çiftit Rrotullues
Rrit stabilitetin ne kthesa nepermjet aplikimit te forces frenuese dhe kalimit te fuqise nga çifti i rrotave te brendshme ne ato te jashtme.
Programi Elektronik i Stabilitetit(ESP) me Asistencen ne Terheqje(TA) dhe Asistencen e Frenimit Emergjent(EBA)
ESP eshte sistemi kryesor i gjithe karakteristikave te sigurise aktive. Ky sistem monitoron progresin e automjetit dhe eshte gjithmone ne gatishmeri per te qene i efektshem ne rast nevoje. Nderkohe qe ky sistem nuk mund te anashkalohet, nje rregjim i ri ndihmon automjetin per te pasur terheqje perfekte ne siperfaqe te rreshqitshme si psh. ne debore.
ESP perfshin gjithashtu sistemin TA per te eleminuar rrotulimin e tepert te gomes dhe garantuar terheqje optimale dhe qendrueshmeri. Kur doni te beni nje frenim emergjent sistemi EBA shkurton distancen e ndalimit. Sistemi tjeter EBW(Emergency Brake Warning) ndez automatikisht duke pulsuar, dritat e frenave per te paralajmeruar automjetet mbrapa.
 
Drejtimi dhe manovrimi
Sistemi hidraulik i drejtimit perfton kontrollin me te mire te mundshem. Per te pasur qendrueshmeri te permiresuar, nje kujdes i veçante i eshte dhene sistemeve te amortizimit dhe te drejtimit. 
Timoni Elektro - Hidraulik (EHPAS)
Ford C-MAX disponon nje timon elektrik ( electric power-assisted steering (EPAS) i cili i pershtatet situates. Nepermjet tij do ta keni me te lehte per te kryer manovra gjate pilotimit ne qytet, ne shpejtesi te uleta ose kur parkoni. Gjate shpejtesive te medha ai do te forcohet per tju dhene kontroll te jashtezakonshem.
Ndryshe nga sistemet e tjera te cilet jane gjithmone te aktivizuar, risia e timonit elektrik(EPAS) eshte aktivizimi i tij kur ju deshironi, per te pasur konsum me te ulet.



Mbrojtja themelore

Ford C-MAX dhe Grand C-MAX jane ndertuar per te mbrojtur "banoret" e tyre ne nivele te larta, si te sigurise pasive dhe te asaj aktive duke perdorur teknologjine me te fundit per sigurine, plus nje ristrukturim te struktures per te permbushur standartet me te rrepta te sigurise ne bote.

Sistemi Inteligjent i Mbrojtjes(Intelligent Protection System (IPS)
Se bashku me teknologjite me te fundit te sigurise te implemetuara ne C-MAX dhe Grand C-MAX, elementi kyç ne sistemet tona te sigurise eshte Sistemi Inteligjent i Mbrojtjes( Intelligent Protection System (IPS). Ky perfshin sistemet e avancuara te meposhtme te gatshme te reagojne ne nje fraksion sekondi:
  • Airbag-et e drejtuesit (60 litra) dhe pasagjerit (110 litra)
  • Rripa sigurimi te fuqishem me kufizim ngarkese.
  • Airbag anesore ne forme perde per pasagjeret perpara dhe ata ne rrjeshtin e dyte
  • Kolone timoni me palosje per nje thithje te optimizuar te energjise dhe mbrojtje te kembeve 
  • Sistemi Parandalues i Thithjes se Pedaleve ben te mundur thithjen brenda te pedaleve duke i bere njesh me tapicerine e kembeve ne menyre qe te parandaloje demtimet e kembeve ne rast perplasje.
  • Sistemi pasiv per mbrojtjen e qafes ne sediljet e para shofer+pasagjer ne rastin e nje goditje nga pas.
  • Rripat e sigurimit ne sediljet e para te kapur ne tre pika te rregullueshem ne lartesi
  • Kujtesa e vendosjes se rripave te sigurimit per shofer + pasagjer dhe sediljeve ne rrjeshtin e dyte dhe te trete (vetem ne modelin Grand C-MAX me 7 sedilje)
  • Pika montimi ISOFIX per sediljet e femijeve, vendosur ne pjesen anesore te sediljeve te rrjeshtit te dyte
  • çaktivizimi opsional i airbag-ut te pasagjerit
  • Paralajmeruesi i Frenave te Emergjences (aktivizim automatik i sinjaleve ne rast te nje frenimi te forte)
Kontrolli i çiftit Rrotullues
Rrit stabilitetin ne kthesa nepermjet aplikimit te forces frenuese dhe kalimit te fuqise nga çifti i rrotave te brendshme ne ato te jashtme.
Ndikimi i motorrit ne Kontrollin e çiftit Rrotullues
Ndikon ne qendrueshmerine e automjetit ne siperfaqe te rreshqitshme duke ulur xhirot e motorrit per te ndaluar bllokimin e gomave gjate nje frenimi te forte. Sistemi i jep xhiro gomes qe po rreshqet per te rritur forcen e ferkimit te gomes me rrugen.
Aksi i pasem
Kur sistemi anti-bllokues i frenimit(ABS) eshte aktiv ne gomat e perparme tek nje automjet me ngarkese te madhe, presioni i frenimit ne aksin e pasem rritet automatikisht per te çuar ne maksimum performancen e frenimit.
Programi Elektronik i Stabilitetit(ESP) me Asistencen ne Terheqje(TA)

ESP eshte sistemi kryesor i gjithe karakteristikave te sigurise aktive. Ky sistem monitoron progresin e automjetit dhe eshte gjithmone ne gatishmeri per te qene i efektshem ne rast nevoje. Nderkohe qe ky sistem nuk mund te anashkalohet, nje rregjim i ri ndihmon automjetin per te pasur terheqje perfekte ne siperfaqe te rreshqitshme si psh. ne debore.

ESP perfshin gjithashtu sistemin TA per te eleminuar rrotulimin e tepert te gomes dhe garantuar terheqje optimale dhe qendrueshmeri.
Dritat e Frenimit emergjent

Ndizen automatikisht gjate nje frenimi emergjent, per te lajmeruar drejtuesit e mjeteve qe ndodhen pas. 

 
Asistenca e Frenimit Emergjent
Ndihmon per te arritur frenimin me te mire te mundshem ne rast emergjent duke rritur presionin e frenimit ne qofte se sistemi zbulon se drejtuesi nuk ka aplikuar presion te mjaftueshem ne pedalin e frenave.
Ndihma e nisjes ne malore

Standart vetem ne nivelin Titanium, kjo risi ju mundeson ecjen mbrapsh kur niseni nga vendi ne nje rruge te pjerret. Pasi hiqni kemben nga frena kur jeni te ndaluar, sitemi i mban per dy minuta automjetin te ndaluar duke ju dhene kohe te shtypni pedalin e gazit pa ecur mbrapa, ne menyre qe te keni nje nisje te sigurt.

Kontrolli i Lekundjes gjate Rimorkimit
Ofron nje nivel shtese te besimit dhe kontrollit nderkohe qe po rimorkoni. Ky sistem perdor kombinimin e teknologjive per te zbuluar dhe me pas aplikuar kundermasat ne motorr dhe frenim ne menyre qe te korrigjoje valezimet e levizjes se rimorkios. 
Paralajmerimi per nje gome te shfryre

I projektuar per t'ju paralajmeruar nepermjet nje sinjali ne panelin e instrumentave nese ndonjera nga gomat eshte duke humbur presion ky sistem (Deflation Detection System) ju mundeson nje ndalim te sigurte.

Active Park Assist

Ju ndihmon te parkoni ne hapesira 1.2 here me te medha se gjatesia e automjetit tuaj. Pasi konfirmon hapesiren per parkim, sistemi operon ne menyre automatike, nderkohe qe ju komandoni pedalet. Nje sistem tjeter audio se bashku direktivat e shkruajtura ju vijne ne ndihme per menyren se si te kryeni kete manover.(opsion)

Kamera ne pjesen e mbrapme

Zgjidhni marshin per te ecur mbrapa dhe pamja e pasme do te shfaqet automatikisht ne ekranin e panelit te instrumenatave. Ju mund te shihni lehtesisht se sa afer jeni me objektet qe ndodhen pas jush, gjithashtu grafika e mbivendosur ne pamje ju shfaq drejtimin e parkimit. (Opsion, si pjese e Paketes Sony Nav, ne nivelin Titanium)

Limitatori i Shpejtesise i rregullueshem

Mundesohet si pjese e cruise control, ky sistem ju mundeson te vendosni shpejtesine maksimale ndermjet 30 dhe 180 km/h. (Opsion ne Trend, Standart ne Titanium)

Blind Spot, Sistemi Informues i pikave te "vdekura" ne pasqyre 

Kjo ndihme e teknologjise se larte ju ndihmon te keni nje udhetim sa me qete, sidomod ne autostrade. Ne rast se nje automjet hyn ne piken e vdekur te pasqyres, sistemi ju lajmeron nepermjet nje drite ne secilen nga pasqyrat(shofer+ pasagjer). (Opsion) 

 Hill Start Assist
Standart vetem ne Titanium, ju mundeson te mos ecni mbrapsh kur niseni nga vendi ne nje malore. Mbasi te keni hequr kemben nga pedali i frenave ky sistem mban mjetin te palevizur per disa sekonda per tju dhene kohe te shkelni pedalin e gazit dhe te niseni te sigurte.
Sistemi Pasiv Anti - Vjedhje (Passive Anti-Theft System PATS)
Kur ju duhet te lini C-MAX tuaj ne çfaredo lloj vendi, duhet te dini se ai nuk mund te mbrohet vete. Pikerisht kjo eshte arsyeja pse ne kemi inkorporuar kaq shume karakteristika sigurie:
  • Bravat jane te gjitha te sigurise se larte, anti plasje dhe te mbrojtura me pjese te perforcuara
  • Alarm perimetrik (Opsion)
  • Mbyllje qendrore se bashku me mbyllje te xhamave
  • çaktivizim te motorrit deri kur çelesi me kodin unik te tij nuk futet ne kuader
Hapje/Mbyllje qendrore e dyfishte 
Double locking with global open/close
C-MAX’s double locking key facility means you can remotely close all the electric windows, as well as deadlocking all the doors. So if an intruder gains entry by breaking the windows, they will be unable to unlock the doors from inside. You can activate double locking simply by pressing the 'lock' button on the key fob twice. You can also open all the windows by pressing and holding the 'unlock' button. To close them, simply press and hold the 'lock' button again. (Global Open/Close not standard on C-MAX ACTIV)
 Power child locks

A simple control switch enables you to safely secure your precious backseat passengers. You can electronically activate or release the rear-door child locks far more conveniently than conventional mechanical child locks. The switch in the driver’s door panel also controls the rear power-window deactivation function. Importantly, the locks are automatically disengaged in the event of a collision. (Power Child Locks not standard on C-MAX ACTIV)




Teknologji e avancuar

Ne modelet Ford C-MAX dhe Grand C-MAX, ju do te rrethoheni nga nje teknologji inteligjente - koleksion mbreselenes, zakonisht i gjendur vetem ne automjetet e lluksoze. Keto teknologji mund t'ju ndihmojne duke ju dhene nje pikepamje me te sigurte dhe te manovroni ne menyre me efiçente.

Feneret automatike dhe fshireset e xhamit me sensore
Sistemi ndez ne menyre automatike dritat e shkurtra ose te gjata sapo detekton trafik ose intesitet te ndryshueshem te drites. Anasjelltas, ai detekton se kur rruga eshte e qarte perpara se te ndeze automatikisht dritat e gjata.Me gjashte nivele ndjeshmerie, fshireset e xhamit automaitkene C-MAX hyjne ne veprim ne piken e pare te shiut, duke rritur shpejtesine ne varesi te intesitetit te rreshjeve. (Standart ne Titanium)

E reja Ford SYNC. Teknologjia e avancuar 

Me ane te sistemit Ford SYNC me kontroll te zerit, ju mund te kontrolloni muziken tuaj ose te merrni apo kryeni telefonata thjesht duke perdorur komandat vokale. SYNC madje mund te lexoje SMS e marra ne celularin tuaj. Kjo do te thote se perqendrimi juaj shkon vetem per rrugen.

 SYNC ben lista me kenge, i njeh ato 
Po aq mire samund te degjoni muzike nga USB apo pajisja juaj MP3 ose lidhja e celularit me Bluetooth, sistemi i avancuar SYNC mund te shfaqe emrin e artistit ose te kenges. Gjithashtu ky sistem mund te seleksionoje nje liste me kenge te te njejtit zhaner me ato qe ju po degjoni.
  Shtoni me shume funksione SYNC sapo ato te jene te disponueshme
Ju mund te qendroni te azhornuar duke shkarkuar permiresimet e SYNC kurdo ato te jene te disponueshme. P.sh, Asistenca Urgjente do te jete gati se shpejti. Ne rastin me te keq te nje aksidenti teknologjia qe eshte e lidhur direkt me airbag-et mund te perdore celularin tuaj per te telefonuar sherbimet urgjente per ju. Asistenca Urgjente ka fituar " Risia me e Mire e Telefonise Celulare per Transportin Automobilistik ose Sherbimin Publik" ne çmimet Boterore te Telefonise Celulare 2012.
 
Lidhja me USB dhe pajisje MP3
Bluetooth® me Kontrollin e Zerit perfshin gjithashtu nje porte USB e cila lejon pajisjet qe nuk kane Bluetooth® te lidhen me automjetin. Kjo do te thote qe file-t MP3 mund te degjohen dhe menaxhohen nepermjet sistemit audio te makines nga nje pajisje çfaredo MP3 ose iPod®.(Standart)
Sistemi Audio dhe Kontrolli i Panelit te Instrumentave

Nje sistem i plote i integruar NAV, mundesohet per modelin C-MAX dhe Grand C-MAX. Duke qene nje sistem i integruar, ai pergjigjet ne kohe reale kundrejt shpejtesise dhe kushteve te trafikut per te dhene informacion sa me te mire per udhetimin. (opsion si pjese e Paketes Sony Nav)
Sony Nav perfshin:
Ekran 5" multi-funksional me ngjyra dhe rezolucion te larte, ngjyre te zeze me shkelqim dhe butona ngjyre te bardhe kur ndizet makina, 9 bokse, Digital Audio Broadcasting(DAB)

  Kamera ne pjesen e mbrapme

Zgjidhni marshin per te ecur mbrapa dhe pamja e pasme do te shfaqet automatikisht ne ekranin e panelit te instrumenatave. Ju mund te shihni lehtesisht se sa afer jeni me objektet qe ndodhen pas jush, gjithashtu grafika e mbivendosur ne pamje ju shfaq drejtimin e parkimit. (Opsion, si pjese e Paketes Sony Nav, ne nivelin Titanium)

 

Asistenca ne parkim

Ju ndihmon te parkoni ne hapesira mundesisht 1.2 here gjatesine e automjetit. Pasi konfirmon se hapesira eshte e mjaftueshme, sistemi automatikisht kryen parkimin nderkohe qe ju kontrolloni pedalet. Nepermjet zerit dhe shfaqjes ne ekranin e bordit sistemi ju udhezon se çfare duhet te beni. (Opsion)

 
 Electronic Stability Programme (ESP)

ESP eshte sistemi kryesor i gjithe karakteristikave te sigurise aktive. Ky sistem monitoron progresin e automjetit dhe eshte gjithmone ne gatishmeri per te qene i efektshem ne rast nevoje. Nderkohe qe ky sistem nuk mund te anashkalohet, nje rregjim i ri ndihmon automjetin per te pasur terheqje perfekte ne siperfaqe te rreshqitshme si psh. ne debore.

ESP perfshin gjithashtu sistemin TA per te eleminuar rrotulimin e tepert te gomes dhe garantuar terheqje optimale dhe qendrueshmeri.

 Feneret e frenimit Emergjent

Ndizen automatikisht gjate nje frenimi te forte, per te lajmeruar drejtuesit e mjeteve qe ndoshen pas jush.

Para- ngarkimi i Frenimit elektronik

Kur automjeti ndodhet ne rastin e nje frenimi te forte emergjent, ESP para-ngarkon sistemin e frenimit, duke mbyllur boshllekun ndermjet pedalit te frenave dhe diskut per te ndihmuar ne zvogelimin e distances se frenimit. 

 

Asistenca e Frenimit Emergjent

Ndihmon ne frenimin me te mire te mundshem gjate nje situate emergjente duke rritur presionin e frenimit ne rast se sistemi zbulon se drejtuesi nuk ka ushtruar force te mjaftueshme mbi kete pedal.

Motorri me Sistem Kontrolli te Terheqjes

 

Eleminon rrotullimin e tepert te gomes per te garantuar terheqje optimale, performance dhe qendrueshmeri. Duke reduktuar forcen perdredhese te motorrit, ju do te jeni te gatshem te akseleroni me efikasitet te plote.

Kontrolli i çiftit Rrotullues

Rrit stabilitetin ne kthesa nepermjet aplikimit te forces frenuese dhe kalimit te fuqise nga çifti i rrotave te brendshme ne ato te jashtme.

 
Limitatori i shpejtesise

Disponohet si pjese e cruise control, ky sistem ju lejon te vendosni shpejtesine maksimale ndermjet 30-180 km/h. Sistemi i menaxhimit te motorrit siguron qe ju te mbani limitin e shpejtesise, duke ju ndihmuar te perqendroheni tek rruga dhe jo tek kilometrazhi.(Opsion ne ACTIV, Standart ne Titanium)


Ndihma e nisjes ne malore

Standart vetem ne nivelin Titanium, kjo risi ju mundeson ecjen mbrapsh kur niseni nga vendi ne nje rruge te pjerret. Pasi hiqni kemben nga frena kur jeni te ndaluar, sitemi i mban per dy minuta automjetin te ndaluar duke ju dhene kohe te shtypni pedalin e gazit pa ecur mbrapa, ne menyre qe te keni nje nisje te sigurt.

Blind Spot, Sistemi Informues i pikave te "vdekura" ne pasqyre 

Kjo ndihme e teknologjise se larte ju ndihmon te keni nje udhetim sa me qete, sidomod ne autostrade. Ne rast se nje automjet hyn ne piken e vdekur te pasqyres, sistemi ju lajmeron nepermjet nje drite ne secilen nga pasqyrat(shofer+ pasagjer). (Opsion) 

Teknologjia Ford Auto Start-Stop
Fik automatikisht motorrin kur automjeti qendron i ndaluar dhe rindizet kur drejtuesi do te levize ne menyre qe te ule ne maksimum konsumin dhe emetimin e gazit CO2.

 

 Intelligent Protection System (IPS)
Ford C-MAX dhe Grand C-MAX jane te pajisur me nje Sistemin Inteligjent te Mbrojtjes Ford i cili eshte çelesi per te qene lider ne performancen e sigurise. Ju do te ndiheni te sigurte nen mbrotjen e kabines ultra te forte. Plus kesaj te dy modelet jane dizenjuar te thithin energji ne menyre me efektive ne rastin e nje perplasje.
Kujtesa per vendosjen e rripave te sigurimit mbrapa
Modeli Grand C-MAX karakterizohet nga nje sistem kujtese per vendosjen e rripave te sigurimit ne rrjeshtin e dyte dhe te trete te sediljeve. Kjo karakteristike eshte ne veçanti e frytshme ne rastin kur jane duke udhetuar femijet. Drejtuesi merr nje lajmerim vizual ne panelin e instrumentave dhe nje lajmerim audio me tingull ne rastin kur njeri ngarripat e sigurimit eshte hequr pergjate ecjes.
Per tju ndihmuar te jeni te qete gjate udhetimit, lajmerime vizuale ose audio ju tregojne informacion per çdo rrip sigurimi. (vetem ne Grand C-MAX). 
 
Siguria per femijet
Me ane te nje butoni ju aktivizoni mbylljen e sigurise per pasagjeret e rrjeshtit te dyte. Gjithashtu ky buton bllokon dhe uljen e xhamave te pasem. Mbyllja automatike ç'aktivizohet ne rastin e nje perplasjeje. (Siguria per Femijet nuk eshte standart ne C-MAX AMBIENTE) 

 

Programi Elektronik i Stabilitetit (ESP) 
ESP eshte sistemi kryesor i gjithe karakteristikave te sigurise aktive. Ky sistem monitoron progresin e automjetit dhe eshte gjithmone ne gatishmeri per te qene i efektshem ne rast nevoje. Nderkohe qe ky sistem nuk mund te anashkalohet, nje rregjim i ri ndihmon automjetin per te pasur terheqje perfekte ne siperfaqe te rreshqitshme si psh. ne debore.
ESP perfshin gjithashtu sistemin TA per te eleminuar rrotulimin e tepert te gomes dhe garantuar terheqje optimale dhe qendrueshmeri.
Sistemi per Detektimin e Gomave te Shfryra (Deflation Detection System DDS)
Sistemi DDS perdor informacionin qe merr ne menyre te vazhdueshme nga secila gome, duke siguruar te dhena te sakta per tju lajmeruar perpara se nje gome e shfryre te behet problematike.
Sistemi pasiv kunder Vjedhjes (PATS)
Kur ju duhet te lini mjetin tuaj kudo, doni te jeni te sigurte. Ja pse ne kemi inkorporuar kaq shume karakteristika te sigurise:
  • bravat jane te sigurise se larte, kunder shperthimit dhe te mbrojtura me pjese te perforcuara
  • Imoboiliser çaktivizon motorrin derisa çelesi me kodin unik futet ne kroskot.
  • Sistem alarmi perimetrik (opsion)
  • Mbyllje qendrore dyer+xhama per modelet me kater xhama elektrik (standart ne Trend)
 

Sediljet ISOFIX
Te fiksuara ne tre pika rripat e sigurimit ne C-MAX dhe Grand C-MAX disponohen per çdo sedilje. Ne rrjeshtin e dyte mund te gjeni ISOFIX per sediljet e bebeve.

Lider per emetimin e CO2
Teknologjia me e fundit e perdorur ne motorret Ford eshte projektuar per te dhene nje kombinim te performances me konsumin dhe emetimin e CO2. Perfitoni nga kursimi i karburantit pa kompromentuar performancen apo kenaqesine ne pilotim:
  • C-MAX me motorr 1.6 TDCi 95KF me emetim 119 g/km CO2
  • Grand C-MAX me motorr 1.6 TDCi 95KF me emetim 129 g/km CO2
  • C-MAX me motorr 1.6 TDCi 95KF Auto Start-Stop me emetim vetem 114g/km CO2
  • Grand C-MAX motorr 1.6 TDCi 95KF Auto Start-Stop me emetim vetem 124g/km CO2
 
 TÜV kunder alergjise
Ne rast se nje pjesetar i familjes suaj vuan nga alergjia, ju duhet te dini se te gjithe materialet e perdorura per hapesiren e brendshme dhe filtri i polenit jane brenda normave te vendosura nga kompania gjermane 'TUV TOXPROOF Criteria Catalogue for Vehicle Interiors' dheUmwelt GmbH per te hequr riskun e reagimeve alergjike. Ne qofte se xhamat jane te mbyllur, filtri i polenit mbron pasagjeret nga grimcat me te vogla te pluhurit qe mund te vijne nga jashte.



Makinat Ford

Browse through the vast selection of vehicles that have recently been added to our inventory.

FORD KA
8,900 €
FORD New Fiesta
9,990 €
FORD Fiesta St
18,900 €
FORD B Max
12,500 €
FORD Focus
13,500 €
FORD focus st
24,250 €
FORD c max
15,500 €
FORD grand c max
17,490 €
FORD Mondeo
20,900 € €
FORD Kuga
21,900 €
FORD s max
23,500 €
FORD galaxy
24,500 €
FORD fiesta van
12,650 €
FORD transit connect
13990 €
FORD transit custom
17450 €
FORD tourneo custom
21990 €
FORD Transit
19,900 €
FORD Transit minibus
23,900 €
FORD Ranger
22,400 €
scroll up